MENUMenu
Info
Košík0
  • Košík je prázdný
CZ / SK

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v e-shopu www.plotovecentrum.cz.

 

Věnujte prosím mimořádnou pozornost informacím o CENĚ DOPRAVY (viz níže).


Vážení zákazníci,
náš internetový obchod je určen pro maloobchodní i velkoobchodní partnery. Objednávky realizujeme na celém území České republiky. Zákazníky mohou být fyzické osoby, organizace, fyzické osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění, nebo koncesní listiny, či právnické osoby.

Provozovatelem internetového obchodu je společnost PLOTOVÉ CENTRUM KOPEČEK s.r.o., Stará pošta 67, 664 61 Rajhrad, IČ 255 10 908.
 

E-shopové ceny a slevy

Uvedené e-shopové a speciální akční ceny jsou platné pro objednávky z e-shopu www.plotovecentrum.cz. Maloobchodní ceny v kamenných prodejnách se mohou od e-shopových cen lišit! Slevy na základě slevových poukazů nelze kombinovat s jinými slevovými nabídkami a neplatí pro zakázkovou výrobu. Slevové poukazy nelze sčítat, nevztahují se na akční či jinak zlevněné zboží a platí jen pro nově uskutečněné objednávky (pokud není uvedeno jinak). Vyplacení slevy v hotovosti není možné.
 

Registrace

  1. Pokud se zaregistrujete jako koncový zákazník – fyzická osoba, můžete ihned nakupovat za uvedené koncové ceny. V případě velkých objednávek kontaktujte prodejce, který s Vámi domluví individuální cenu.
  2. Pokud se zaregistrujete jako podnikatel, právnická osoba, nebo dealer, musíte počkat na potvrzení registrace a teprve poté vám budou přidělena přístupová práva a můžete nakupovat v příslušných velkoobchodních cenách. Do doby potvrzení registrace se Vám zobrazují pouze koncové ceny. Popřípadě kontaktujte prodejce, který Vám ihned přidělí příslušnou autoritu.
     

Objednávky

Okamžikem uzavření kupní smlouvy při nákupu v e-shopu je přijetí objednávky. Vaši objednávku přijmeme bezprostředně po jejím odeslání. Pokud objednávku provedete v noci, či o víkendu, zaregistrujeme ji následující pracovní den ráno. Pokud Vámi požadované zboží není na skladě, nebo jsou v objednávce nejasnosti, spojí se s Vámi náš prodejce ještě v týž den, kdy jsme obdrželi objednávku a navrhne náhradní možné řešení (buď Vám sdělí nový termín expedice, nebo objednávku na Vaši žádost změní, nebo stornuje). Výjimku u objednávek tvoří betonové podhrabové desky a mobilní podstavce, které není možné přímo objednat, protože cena dopravy se vzhledem k vysoké hmotnosti zboží kalkuluje vždy samostatně dle počtu kusů a místa doručení. Ceny betonových desek a mobilních podstavců najdete vždy v detailu výrobku (viz textový popis produktu). Na konečnou cenu tohoto zboží včetně dopravy se předem informujte u našich prodejců.

Storno objednávky

Objednávku může stornovat, na Vaši žádost zástupce firmy, nejpozději však následující den od vytvoření objednávky.

Vyřízení objednávky

Přijaté objednávky zpracováváme a vyřizujeme postupně podle data jejich přijetí, v co nejkratších možných termínech a s ohledem na zvýšený objem objednávek v sezónních měsících.
 



Doručení zboží

Nabízíme tyto způsoby doručení:

  • spediční služba do 7 pracovních dní,
  • osobní odběr na našich prodejnách v Rajhradě nebo v Mukařově (před osobním odběrem, je nutné vyčkat na potvrzující e-mail ohledně skladové dostupnosti, nebo si dostupnost objednaného zboží ověřit telefonicky).

Prosíme o důkladné kontroly balíků a palet v případě, že přebíráte zásilky s naším zbožím od přepravních společností. Se zvýšeným objemem balíkových přeprav se zvýšilo i množství poškozených zásilek. Při přebírání pečlivě zkontrolujte přebíranou zásilku co do počtu kusů i s ohledem na zjevné poškození. V případě poškození i nekompletnosti zásilky prosím ihned reklamujte zásilku u předávajícího řidiče, který s Vámi sepíše reklamační protokol. Pokud tak neučiníte, je pak velmi těžké následně po přepravní společnosti vymáhat náhradu škody.
 

Cena dopravy

Cena BALÍKOVÉ dopravy je stanovena paušálně s ohledem na hmotnost balíku. Při nákupu zboží:

  • do 5 kg je stanovena paušální částka 100,- Kč,
  • do 25 kg je stanovena paušální částka 150,- Kč,
  • do 50 kg je stanovena paušální částka 250,- Kč,
  • nad 50 kg je stanovena paušální částka 350,- Kč,
  • nad 10.000,- Kč je doprava zboží ZDARMA.
Cena PALETOVÉ dopravy je stanovena paušálně s ohledem na celkovou hodnotu objednávky. Při nákupu zboží:
  • do 5.000,- Kč je stanovena paušální částka 350,- Kč,
  • do 10.000,- Kč je stanovena paušální částka 550,- Kč,
  • nad 10.000,- Kč je doprava zboží ZDARMA.


S ohledem na velkou hmotnost nejsou do ceny za dopravu zahrnuty betonové podhrabové desky, mobilní panely a podstavce pro mobilní oplocení. U tohoto zboží bude cena za dopravu sjednána individuálně (po odeslání objednávky Vás bude kontaktovat náš prodejce ohledně ceny dopravy).
 

Platba za způsob úhrady zboží

V současné době máte možnost provést úhradu zboží těmito způsoby:

  • dobírka - paušální poplatek 35,- Kč - platba při převzetí zásilky je možná v hotovosti nebo platební kartou,
  • bankovní převod - proforma faktura - 0,- Kč (platba před dodáním zboží),
  • bankovní převod – faktura (pouze u registrovaných a pojištěných zákazníků),
  • platební kartou nebo v hotovosti na prodejně - při osobním odběru zboží v Rajhradě nebo Mukařově,
  • platební kartou on-line.
V případě volby úhrady zboží platební kartou on-line, zákazník souhlasí s tím, že v e-mailové rekapitulaci objednávky obdrží odkaz na stažení EET účtenky v elektronické podobě.
 


Odstoupení od smlouvy

Dodržujeme zásadu „Záruka vrácení peněz“, která by měla zvýšit Vaši důvěru v nakupování přes internet. Ta platí pro všechny koncové zákazníky, při dodání zboží přepravní firmou (neplatí pro osobní odběr v našich provozovnách). Na odstoupení od kupní smlouvy máte právo do 14 dní od převzetí zboží. Chápeme Vaši situaci. Nemáte možnost si nabízené zboží předem dostatečně prohlédnout, nebo se můžete zmýlit při objednávce. Odstoupení od smlouvy platí, je-li odesláno (ne doručeno) do 14 dní od převzetí zboží.

Po odstoupení od smlouvy:

  • zákazník má povinnost vrátit zakoupené zboží do 14 dní od převzetí,
  • prodávající má povinnost vrátit peníze do 14 dní, není však povinen vrátit peníze dříve, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal,
  • zákazník dostane zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu k němu,
  • cena vráceného zboží při odstoupení o smlouvy může být snížena o hodnotu, kterou zboží ztratilo jinak než běžným používáním,
  • náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující.

 

Podmínky pro vrácení kupní ceny

  1. Zboží musí být naprosto nepoužité, schopné dalšího prodeje.
  2. Zboží musí obsahovat veškeré původní příslušenství .
  3. Zásilku je třeba vrátit na adresu firmy do 14 dnů od doručení zboží. Za datum doručení se považuje den převzetí zboží.
  4. K vrácené zásilce musí být přiložena kopie daňového dokladu.
     


Reklamace

Reklamace vyřizuje:

Jan Holík
tel.: +420 547 231 211

Sídlo a korespondenční adresa firmy:
PLOTOVÉ CENTRUM KOPEČEK s.r.o.
Stará pošta 67
664 61 Rajhrad
 

Záruční podmínky

1. Všeobecná ustanovení

Tyto záruční podmínky byly zpracovány dle Občanského zákoníku a vztahují se na zboží, jež bylo zakoupeno u firmy PLOTOVÉ CENTRUM KOPEČEK s.r.o. Převzetím zboží vyjadřuje spotřebitel souhlas se záručními podmínkami firmy PLOTOVÉ CENTRUM KOPEČEK s.r.o. Záruční dobu Vám sdělí prodejce a začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce.
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění.

2. Kupující

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí a zkontrolovat jeho bezvadnost. Pokud je zjištěno poškození při osobním odběru zboží, prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Není-li oprava či výměna možná, může zákazník od smlouvy odstoupit.
Pokud je zjištěno poškození při přebírání od dopravce, vyhotoví se záznam o poškození s dopravcem nebo kupující zboží nepřevezme. Kupující toto oznámí prodávajícímu a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Není-li oprava či výměna možná, může zákazník od smlouvy odstoupit.
Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

3. Místo a způsob uplatnění záruky

V případě výskytu vady předmětu plnění musí být zboží dodáno na adresu firmy v úplném stavu, včetně příslušenství. Kupující prokáže původ zboží předložením dokladu o koupi.

4. Shoda s kupní smlouvou, odpovědnost za vady

Řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou. Prodávající vystaví kupujícímu servisní doklad nebo k záznamu použije záruční list výrobce, kde uvede rozsah a dobu trvání opravy. Případné další reklamace se uplatňují na základě dokladu o koupi společně se záručním listem se záznamem o opravě nebo servisním dokladem. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží má kupující právo na výměnu věci, nebo má právo od smlouvy odstoupit. Firma PLOTOVÉ CENTRUM KOPEČEK s.r.o. si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné se srovnatelnými nebo vyššími technickými parametry.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

5. Nárok na uplatnění záruky zaniká

Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsoupoškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem) neodbornou instalací, zacházením zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.

6. Závěrečná ustanovení

Při nesplnění Záručních podmínek nebude výrobek přijat do záruční opravy. Záručních podmínky v této podobě jsou platné pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky. Ostatní podmínky se řídí dle §616 - §627 Občanského zákoníku, Směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES a Zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Tyto Záruční podmínky nabývají platnosti dne 1. 1. 2004. Při koupi výrobků za hotové a vždy při jiném způsobu platby, než v hotovosti, obdržíte doklady: Faktura-daňový doklad a Dodací/Záruční list.

Co je třeba dodat při reklamaci

Obecně platí: vždy schovávejte všechny doklady !!! Spolu se zbožím dodejte kopii dokladu o koupi, Záruční list a popis závady. Zboží dodávejte vždy kompletní, včetně veškerého příslušenství.

 

UPOZORNĚNÍ: Fotografie zboží v e-shopu mají ilustrační charakter.