Menu
Košík0
  • Košík je prázdný
CZ / SK

Vaše nejčastější dotazy

Žádný učený z nebe nespadl a kdo se nezeptá, nic se nedozví. To jsou přísloví, kterými jsme se řídili při vytváření prostoru pro Vašedotazy a připomínky. V této záložce najdete odpovědi nanejčastější otázky, které Vás zákazníky před koupí či montáží plotu aoplocení nejvíce zajímají. Pokud jste nenašliodpověď právě na Vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat na níže uvedenéme-mailu. Rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme a rozšíříme tak poradnu o další náměty a příspěvky, které pomohou jak Vám, tak dalším zvídavím zákazníkům. Svédotazy prosím zasílejte na e-maildotazy@oploceni.cz, postupně je budeme zveřejňovat. Nově jsme pro Vás u každého produktu vytvořili samostatnou záložku"dotaz na produkt". Zde můžete dojednoduchého kontaktního formuláře vložit svůj dotaz, který Vás napadne při prohlížení produktů, abyste na něj posléze nezapomněli.
 
  • Jaká je Vaše provozní doba?

    Jaká je Vaše provozní doba?

    Na centrále v Rajhradě nás najdete PO - PÁ od 7.30 do 16.00 a na pobočce v Mukařově PO - PÁ od 7.30 do 16.00. V jinou denní dobu je to možné pouze po předchozí domluvě. Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

  • Uvedené ceny v e-shopu jsou včetně DPH nebo bez DPH?

    Uvedené ceny v e-shopu jsou včetně DPH nebo bez DPH?

    Všechny ceny, uvedené v našem e-shopu, jsou již včetně aktuální, zákonem stanovené, sazby DPH. Pro Vás jsou to tedy již ceny konečné bez případných nákladů na dopravu, které se odvíjí od objemu zakoupeného zboží.

  • Je možné si u Vás na prodejně oplocení osobně prohlédnout a osahat?

    Je možné si u Vás na prodejně oplocení osobně prohlédnout a osahat?

    Ano, pro tyto účely byla vytvořena vzorkovna plotů, kde si můžete prohlédnout jak základní typy oplocení, tak různé varianty sloupků, příslušenství a způsobů uchycení. Přineste si s sebou hrubý nákres požadovaného oplocení včetně délek stran, specializovaní pracovníci Vám rádi poradí a dle Vašich představ zpracují předběžnou cenovou nabídku.

  • Líbí se mi zpracování Vašich zahradních branek, ale bohužel bych potřeboval větší průchozí šířku, než máte uvedenou v nabídce. Jste schopni dodat i jiný rozměr?

    Líbí se mi zpracování Vašich zahradních branek, ale bohužel bych potřeboval větší průchozí šířku, než máte uvedenou v nabídce. Jste schopni dodat i jiný rozměr?

    V nabídce na e-shopu jsou uvedeny základní typizované rozměry a výplně zahradních branek a  bran. Potřebujete-li např. jinou výšku, šířku, výplň nebo povrchovou úpravu, pošlete nám e-mailem specifikaci a rádi Vám zpracujeme nabídku na konkrétní výrobek.

  • Jaké informace je nutné zaslat pro zpracování cenové nabídky oplocení "na klíč" a jaký je následný postup v případě odsouhlasení cenové nabídky?

    Jaké informace je nutné zaslat pro zpracování cenové nabídky oplocení "na klíč" a jaký je následný postup v případě odsouhlasení cenové nabídky?

    V případě zájmu o předběžnou cenovou nabídku zašletenásledující informace: vybraný druh a povrchovou úpravu oplocení, tvar oplocení s orientačními rozměry jednotlivých stran, výšku oplocení, zda máte požadavek na branku či bránu a místo realizace montáže. Například formou "prosím o zpracování cenové nabídky na poplastované čtyřhranné pletivo, oko 55x55, výška 1750 mm, oplocení tvaru L, jedna strana 20bm, druhá strana 25bm, na kratší straně bude zahradní branka, montáž v Brně". Své poptávky zasílejte na e-mailholik@oploceni.cz. Kolegové Vám rádi vypracují nezávaznou cenovou nabídku a pokud se Vám bude líbit, domluví se s Vámi na termínu přesného zaměření oplocení a na termínu montáže.

  • Jak nakupovat ve Vašem e-shopu?

    Jak nakupovat ve Vašem e-shopu?

    1. Vyberte si zboží, které chcete koupit. Pokud jsou u zboží nějaké varianty, např. barva nebo velikost, vyberte pro Vás ty nejvhodnější.
    2. Vyplňte pole množství a kliknutím na tlačítko koupit vložte zboží do košíku. Tento postup opakujte dokud nevložíte do košíku veškeré zboží, které máte zájem koupit. V košíku můžete měnit množství zboží, případně jakoukoliv položku vymazat.
    3. Pokud je Váš nákup kompletní, klikněte na tlačítko pokračovat a zvolte  způsob platby za zboží.
    4. V dalším kroku vyplňte fakturační a poštovní údaje. V případě, že jste již registrovaný a přihlášený zákazník tento krok je přeskočen.
    5. Poslední fáze objednávky je její potvrzení. Na stránce se Vám zobrazí seznam zboží, fakturační a poštovní údaje. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko odeslat objednávku. Po úspěšném odeslání objednávky Vám bude doručen potvrzovací email. Pokud byla jako způsob platby vybrána proforma faktura (platba předem na bankovní účet), vyčkejte na její zaslání. V této proforma faktuře naleznete údaje pro provedení platby (konečnou částku, variabilní číslo a číslo účtu).
    6. Pokud je potřeba objednávku upřesnit nebo jsou v objednávce nejasnosti, spojí se s Vámi náš prodejce a objednávku s Vámi doladí.

    Pro rychlejší a snadnější vyřizování objednávek prosím uvádějte telefonický kontakt. Doporučujeme pečlivě prostudovat i obchodní podmínky!

  • V čem je výhodná registrace zákazníka?

    V čem je výhodná registrace zákazníka?

    Registrace Vám poskytuje několik výhod. V první řaďe není nutné při každé objednávce znovu vyplňovat Vaše údaje, ty se načtou automaticky pokud se přihlásíte. Další výhodou je možnost zobrazit si seznam Vašich objednávek a to jak nových tak i vyřízených. Díky tomu můžete sledovat stav objednávky, případně mít přehled co vše jste již v našem eshopu nakoupili.

  • Jak se zaregistrovat?

    Jak se zaregistrovat?

    Klikněte na odkaz Registrace v horní liště na pravo. Zde je nutné vyplnit všechny požadované údaje včetně Loginu a Hesla, ty si uschovejte. Po úspěšném zaregistrování je možné se přihlásit a začít s nákupem.

  • Lze na Vaší pobočce platit osobní odběr zboží kartou?

    Lze na Vaší pobočce platit osobní odběr zboží kartou?

    Ano, na obou našich prodejnách, jak v Rajhradě, tak v Mukařově můžete uhradit zboží v hotovosti nebo platební kartou. Platbu kartou prosím nahlaste předem při vystavování daňového dokladu.

  •  
  •  
  •